Wednesday, August 15, 2007

Welcome / Selamat Datang


Hi, Thanks for visiting,
From now on I wll update all news about IPC Shopping in this blog.
Please keep in-touch !!

Salam sejahtera
REVOLUSI PROGRAM LOYALTI PERTAMA DI MALAYSIA EM-PAY BERGABUNG BERSAMA IPC SHOPPING

Memperkenalkan program loyalti yang pertama di Malaysia yang memberi ganjaran tinggi kepada ahlinya. Selepas anda membaca daripada laman web ini dengan lebih terperinci, anda akan dapat mengetahui bagaimana untuk memperolehi RM262,136.00 malahan membolehkan anda menjadi JUTAWAN dengan hanya bermodalkan RM168.00 atau RM504.00!!!

Ya! Anda telah membacanya dengan betul. Dengan hanya modal sekecil RM168.00 anda boleh memperolehi pulangan RM262,136.00 TANPA MENAJA, TANPA MENJUAL DAN ANDA JUGA TIDAK MEMBUAT MAINTENANCE. Semua bayaran dibayar terus kepada anda. Tiada lagi masa menunggu untuk keuntungan. Adakah anda telah bersedia? Adakah anda sanggup? Adakah anda mampu?

Kini, EM-PAY telah memperkenalkan satu sistem pemasaran yang mudah dan cepat diduplikasi. Sistem yang digunakan EM-PAY adalah unik dan tidak pernah ditawarkan oleh mana-mana syarikat yang lain. Anda tidak perlu menaja atau menjual barangan untuk mendapat ganjaran yang tinggi oleh syarikat.

EM-PAY adalah satu program loyalti di mana anda diberi pelbagai ganjaran dalam bentuk diskaun dan juga over-riding komisyen dari penajaan serta perbelanjaan ahli-ahli di bawah rangkaian anda.

International Platinum Club telah ditubuhkan dengan objektif memberi kemudahan yang terbaik kepada ahli untuk berbelanja dengan memberi imbuhan yang lumayan dengan menyediakan cara pembayaran yang mudah yang menggunakan teknologi maklumat terkini.


Konsep ini yang diperkenalkan oleh EM-PAY dengan objektif memberi kemudahan yang terbaik kepada ahli untuk berbelanja dengan memberi imbuhan yang lumayan dan menyediakan cara pembayaran yang mudah menggunakan teknologi maklumat terkini. Ahli EM-PAY akan diperkenalkan dengan MasterCard Electronic Debit Card . Kad ini mempunyai kesemua bentuk kemudahan yang ada pada kredit kad dan diterima oleh peniaga di seluruh dunia. Yang berbeza adalah ianya satu kad pra bayar.

Kad ini boleh digunakan di lebih 30 juta pedagang diseluruh dunia. Kemudahan mengeluarkan wang di lebih 900,000 ATM MasterCard diseluruh dunia. Selain dari itu ahli dilindungi insuran perjalanan dan pelbagai perlindungan lain.

No comments: