Wednesday, September 5, 2007

Debit KAD untuk IPC members




20% Off ACDSee Software!





Berita baik yang ingin dikongsi oleh seorang ahli lama dalam IPC berkenaan dengan kemudahan Debit Kad (Next G Ambank) yang disediakan oleh satu daripada merchant IPC (KLH prepaid).Bonus dari akaun em-pay anda dapat dipidahkan kedalam Debit kad Next G sekarang !.


Anda perlu memohan untuk mendapat kemudahan Debit Kad.Pengalaman ahli IPC tersebut ialah Bonus yang di pindahkan ke akaun Bank pada bulan May lepas telah dimasukan kedalam Debit Kad.Setelah mendapat PIN dari pihak bank beliau mencuba mengunakanya di stesyen minyak dan pasaraya.Sunguh terkejut dan gembira sekali kerana dapat mengunakanya seperti fungsi credit kad,tanpa perlu membawa tunai Next G Mastercard. dapat digunakan dimana-mana tempat yang menerima Mastercard.Dan juga dapat membuat pengeluaran advance tunai di rangkaian ATM Ambank dan juga ATM yang ada logo cirrus atau plus.



Untuk pengetahuan Ahli lama IPC ini tidak pernah mengunakan kemudahan credit kad,maklumlah pendapatan beliau sebelum ini tak layak untuk memohon Credit Card.Seronok dapat guna kemudahan tanpa tunai apabila berbelanja di pasaraya. Macam tak percaya kata Beliau.




PERINGATAN:Pengunaan Debit Kad di Kiosk Petrol pump menyebabkan pemotongan RM150.00 terus dari akaun anda bukan sebanyak nilai yang anda gunakan untuk pegisian minyak.Selepas seminggu barulah akaun anda akan ditolak dari jumlah sebenar yang anda gunakan.Sebaiknya gunakan di Kauter stesyen Minyak.



Berita dari : falihah fairuz (Terima kasih atas maklumat anda !!)




No comments: