Wednesday, September 19, 2007

Pejabat lama yang sudah hampir siap.






















Didalam isu yang lalu saya ada memberi perkembangan mengenai pejabat lama IPC SHOPPING di Miharja, Cheras. Tempat dimana mula-mula program yang kita jalankan dan sekarang masih didalam proses pengubahsuaian 70% hampir siap, dan jika diperhatikan seimbas lalu saya rasa konsep pejabat ini betul-betul sudah berubah, dimana dahulu merupakan pejabat yang paling sesah dengan ahli yang handak mendaftar dan membeli pin, dan sekarang dengan konsep baru "Star Wars" , mungkin ramai akan bertanya kenapa kita perlu buat semua ni dan dari proses pengubahsuian dilakukan lebih baik syarikat beri "level" Plan B Bonus kepada ahli.


Okey ambil masa dan fikir, semasa program kita dijalan kan pejabat kita memang langsung tidak sesuai dengan KONSEP JUTAWAN yang kita laung-laungkan dan hebohkan ini kerana masa kita "meletup" lebih singkat dari BOM JANGKA, hingga memberi kesan kepada faktor persekitaran pejabat, dan sekarang kita sudah ada sedikit ruang untuk berbuat demikian.


Jadi ini merupakan strategi untuk kita lebih bersiap sedia untuk letupan yang kedua insyaallah. Jangan berfikiran singkat, kerana saya YAKIN ramai yang tidak faham konsep dan ada yang sudah menjual unit masing-masing, nanti bakal mendaftar sebagai ahli BARU semula selepas letupan kedua berlaku.


Kita tengok apa yang bakal berlaku nanti. dan SUDAHKAH anda bersedia untuk LETUPAN kita nanti??


Gambar-gambar diatas hasil sumbangan Encik Syed Nazim (salah saorang leader IPC SHOPPING)

Copy and paste dari : http://www.em-pay.blogspot.com/ (Terima kasih)


No comments: